Skuteczna reklama dla sklepów odzieżowych!

W ostatnim czasie zauważyłem, że większość osób wypowiadających się o reklamie ma na myśli jedyni formę promocji dla firm usługowych oraz dla sklepów internetowych. Jak mogą podejść do zagadnienia reklamy małe oraz większe firmy z segmentu rynku odzieżowego?

Uważam, że jest to bardzo istotna kwestia i trzeba ją poruszyć, dlatego dzisiaj przedstawię kilka ciekawych porad jak to zrobić. Moim zdaniem, rodzaj reklamy powinien być dobierany indywidualnie pod każdą jednostkę, dla niektórych najlepszym rozwiązaniem jest rozdawanie ulotek a dla innych reklama w Internecie. Sprzedaż stacjonarna odzieży jest czymś pośrodku i jest to typowa działalność handlowa, do której ludzi wchodzą bezpośrednio z ulicy a także klienci stali którzy są zadowoleni z obsługi oraz jakości nabywanych towarów.

 

Kampania reklamowa FB

Osobiście udało mi się osiągnąć bardzo dobre rezultaty wiele razy dzięki możliwościom, jakie oferuje nam FB. Pomyśl ile sam spędzasz tam czasu, ile razy w oko wpadła jakaś ciekawa ofertą, którą otworzyłeś. W przypadku jeżeli twoja aukcja będzie miała bardzo dobrą cenę, a jako opakowanie do swojego produktu użyjesz torby z nadrukiem, zrobisz dobre wrażenie na swoim kliencie oraz skutecznie podniesiesz swoje wyniki sprzedażowe. Dodawanie ogłoszeń to monotonne zajęcie jednak robisz to tylko raz, później istotne jest aby ogłoszenie było regularnie ponawiane poprzez wstawianie komentarza „up”. Doradziłem tak zrobić znajomej, pomogłem jej ustawić kampanie i jej przychód ze sprzedaży internetowej wzrósł z 25-60 zł do 320 zł na tydzień. Pewnie ktoś powie, że nie są to duże pieniądze, jednak na tym przykładzie, zarobione pieniądze ze sprzedaży w Internecie patrząc pod kątem całego miesiąca pozwala na opłatę pewnej części zobowiązań, lub stanowi to budżet marketingowy na kolejny miesiąc.

Zadbaj o opakowanie wybierz

torby z nadrukiem

Warto podejść do tematu jak klient. Wchodząc do sklepu ważne jest, aby ceny były atrakcyjne, oferta kompleksowa a jakość dobra. Uważam, że powyższe wartości, stanowią fragmenty sukcesu sprzedażowego oraz zbudowania bardzo dobrej relacji z klientem. Do dyspozycji mamy również ciekawe formy reklamy bezpośredniej, w postaci gadżetu reklamowego, którymi są wszystkie produkty z rodzin toreb reklamowych. Papierowe torby z nadrukiem stanowią formę reklamy mobilnej, która działa od razy po wyjściu klienta ze sklepu, jednocześnie stanowi bodziec, który pozwala na bardzo skuteczne zapisanie się w jego pamięci. Dużą zaleta rozwiązania jakimi są torby z nadrukiem jest ich cena, za torbę papierowe średniej wielkości przy nakładzie sto sztuk zapłacimy około 85 złotych bardzo tanio można kupić torby tutaj – http://torby-papierowe-z-nadrukiem.eu/

Dodaj komentarz